Komentáře a reklamy

30. března 2013 v 12:57 | Metztli |  Myší maš
Právě toho mám tak akorát dost. Myslím, že jsem se k tomuhle tématu už jednou vyjadřovala, dobrá tedy, znovu a tentokrát naposledy. Vysvětlete mi logiku lidí, co píšou místo komentářů reklamu. Vážně si ti blogeři myslí, že mě taková reakce potěší? Že potěší jakéhokoliv blogera a že pak, štěstím bez sebe za tupou a často i gramaticky vadnou reklamu, honem rychle poběží na blog komentátora a bude si číst a komentovat a dokonce rozesílat odkaz dál? Vážně???

Tak NE! Když se mi tu čas od času objevila reklama, neřešila jsem to, nebylo to nic hroznýho. Minulý Vánoce jsem vypěnila poprvé, to se roztrhl pytel s hvězdičkama z Datartu nebo z čeho. A teď jsem u posledních článků napočítala víc reklamních komentářů než těch, které se k textu vztahují. Takže, vy hloupí lidičkové, nebuďtě naivní. Víte, co dělám s vašimi komentáři? Mažu je a vám blokuju IP adresu. Protože každá reakce na to, co napíšu je pro mě důležitá, je to zpětná vazba, kterou, pokud chci psát lépe, potřebuju. Ale komentáře typu "AhOjqui, máš SupEr blOgísEk, KouknI na ten můj. Dík, MuCQ." mezi mé oblíbené nepatří. Zapojte mozek, drazí, pokud nějaký máte. Vy se neobtěžujete přečíst článek, pod který píšete, proč já bych měla věnovat svůj čas vašemu blogu? Pokud si neumíte najít čtenáře jinak, no, tak to je velmi ubohé. Jo, taky jsem nějak začínala a nebudete tomu věřit, ale tyhle stupidity jsem neprovozovala. Jednoduše proto, že mě to ani nenapadlo. Je to vlezlost a hnus. Proč bych měla chodit na blog někoho, kdo píše hloupé komentáře? Čím je váš blog tak úžasnej, že bych mu měla věnovat čas, když vy jste mi ten svůj nevěnovali? Proč?
Mám toho plné zuby. Ale fajn, vina je i na mojí straně, nikde na blogu nemám varování. Ale teď ho sem přidám. Sice se mi to ani trochu nelíbí, ale ty stupidity už tu nechci. Tak.
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Melanie Melanie | Web | 30. března 2013 v 13:24 | Reagovat

Amen. :-D

Ty reklamy mě taky dokážou pěkně vytočit. Já sice na svém blogu upozornění nemám, ale reklamy mažu. (IP adresy zatím neblokuju). I když u mě se ty reklamy zas tak neobjevují.
(Musím přiznat, že sama jsem si už párkrát o hlas napsala, ale vždycky do rubriky na reklamy/svým spřáteleným blogům/ napsala jsem něco k článku, a pod to hodila, jestli by mi někdo laskavě nezahlasoval tady a tady.)

Takže jednoduše - velký souhlas s článkem. Líp bych to napsat nedokázala.

2 Lucy Enne Lucy Enne | Web | 30. března 2013 v 13:29 | Reagovat

Já to taky nechápu prostě, přitom, kdyby napsali nějaký srozumitelný komentář, tak si o nich udělá autor článku nějaké mínění a třeba se na jejich blog podívá, když jim jde o návštěvnost. Jinak komentář se samozřejmě má vztahovat k článku. Ale od tý doby co jsem na blogger nemám jedinou reklamu a to jsem tam už skoro 4 měsíce.

3 Lucy Enne Lucy Enne | Web | 30. března 2013 v 13:29 | Reagovat

Já to taky nechápu prostě, přitom, kdyby napsali nějaký srozumitelný komentář, tak si o nich udělá autor článku nějaké mínění a třeba se na jejich blog podívá, když jim jde o návštěvnost. Jinak komentář se samozřejmě má vztahovat k článku. Ale od tý doby co jsem na blogger nemám jedinou reklamu a to jsem tam už skoro 4 měsíce.

4 Akari Akari | Web | 30. března 2013 v 13:33 | Reagovat

Taky mě to sere, zvlášť teď, když nemám moc navštěvovaný blog je každý komentář úplně "hááleluja" v pozadí, takže.. chápu tě. Ale ty dementní lidi tu budou pořád.

5 Septima Severa Septima Severa | Web | 30. března 2013 v 13:33 | Reagovat

Poslední týden taky pěním. Roztrhl se s těmi pitomci pytel. A pak se lidi diví, že se z blog.cz hromadně odchází.
Zrovna včera jsem po dlouhé době vlezla na svůj vlastní blog a říkám si "Fíha, jedenáct komentářů, to je bomba!" - protože moc komentářů nedostávám, a na feedbacku jsem závislá stejně jako další pisálci - ale zjistit, že posledních šest komentářů je reklama na blogy a slevové portály, kam rozhodně nikdy nevkročím? Dělají si ze mě srandu? A neuomluví je ani fakt, že jim je sladkých čtrnáct let... :-?

6 Arvari Arvari | E-mail | Web | 30. března 2013 v 13:36 | Reagovat

AhojíQ, super blogís, mrkni prosím...

Ne, to je vtip, jasno? :-D Taky mě tyhle komentáře hrozně vytáčej. Jukni, komentni, hlásni... Rostu z toho. Ty to máš nejspíš ještě horší, na titulce máš nový články vcelku 'na ráně'...

7 metztli metztli | E-mail | Web | 30. března 2013 v 13:47 | Reagovat

[5]: že je to poslední týden? Nějak jsem měla takovej matnej pocit. Jsem ráda, že v tom nadávání nejsem sama :)

[1]: když to uděláš takhle, že se vyjádříš a pak dodáš, tak je to víc v pohodě :) protože ty jsi ten čas věnovala článku. Ale to dělá fakt jen málokdo :/

[6]: jako svým způsobem ti to přitáhne víc čtenářů, ale vezměme to fakticky. Je sice super mít na toplistu takový a takový číslo, ale ve výsledku, pokud není reakce, tak je to úplně jedno, jestli mi sem za týden vlezou 3 lidi nebo 400. Komentář je to, co potěší nejvíc. A jo, titulka je super, ale je to dvojsečné no :D

[2]: přesně tak :) pokud je to komentář od někoho, koho neznám, tak se i kouknu. Ale na reklamu????

[4]: asi tak. Prostě hnus, velebnosti :D

8 Septima Severa Septima Severa | Web | 30. března 2013 v 13:50 | Reagovat

[7]: Jo, poslední týden se s tím vážně zbláznil celý blogerský svět. A dneska jsem vážně nalomená k tomu moderovat komentáře, což ovšem nechci udělat, poněvadž je to svým způsobem omezování svobody projevu. asi je to začarovaný kruh. :-? [:tired:]

9 metztli metztli | E-mail | Web | 30. března 2013 v 13:54 | Reagovat

[8]: máme podobný úvahy. Když jsem promazávala a blokovala, tak jsem koukala na to moderování a fakt jsem váhala. Na druhou stranu, jak správně píšeš, taky to cítím jako jisté omezení svobody...

10 Septima Severa Septima Severa | Web | 30. března 2013 v 13:59 | Reagovat

[9]: Jak jsi sama řekla, je to dvojsečná zbraň. Ale ať mi potom nevyčítají, že jsem kdovíco za hospodářské zvíře jenom proto, že bych moderovala články. Začínám bohužel rezignovat a nechávat to tam... :-x  Nezbývá mi, než si poklepat na čelo a doufat, že už se ten blacklist takovýchto bezpáteřních jedinců nerozroste. Pokud se však rozroste, mohu si zoufat, že už asi nikdy v životě nepotkám normálního člověka s mozkem správné velikosti na správném místě.

11 Tlustjoch Tlustjoch | Web | 30. března 2013 v 16:30 | Reagovat

Jednadvacáté století je stoletím reklamy.
Je všude kolem nás, tak proč by neměla být v komentářích, neasi?
Hlásni  mi za zářivé zítřky.

12 KateMiss KateMiss | Web | 30. března 2013 v 18:39 | Reagovat

Ahoj, máš upe super blog!
Mocinky prosím, podíváš se na můj? Moc děkuju. MucQ!
http://kitinin.blog.cz/

13 metztli metztli | E-mail | Web | 30. března 2013 v 19:05 | Reagovat

[12]:umíš číst?

14 Judith. Judith. | Web | 30. března 2013 v 19:15 | Reagovat

Tohle mi připomnělo můj první blog. Napsala jsem povídku, na který jsem dělala pořádně dlouho. Chtěla jsem znát názory lidí. Druhý den příjdu na blog a olalá, dva komentáře! Nedočkavě kliknu a co nevidim?! První komentář: Pěkný blog, koukni ke mně... A ten druhý: Zahlasuj pro mě prosím tady a tady...

Zabít málo.

15 Teeda Teeda | Web | 30. března 2013 v 19:56 | Reagovat

Taky mě to rozčiluje. A taky mě rozčiluje, když někomu něco okomentuješ na jeho blogu a on přijde na tvůj a k nějakému článku začne odpovídat na to, co si mu napsala ty na jeho blog. Copak ty lidi nemyslí?! :-?

16 Majklice†Světice Majklice†Světice | Web | 30. března 2013 v 20:14 | Reagovat

Já zase úplně zbožňuju, když k článku, ve kterém celou dobu píšu, jak je mi mizerně, najednou přijde jedno "esbínko" a napíše: "Ahoj, jak se máš?" :D
IP adresy moc nemá cenu blokovat. Alespoň podle mě, já sama si ji totiž často měním.

17 Sekmeth Sekmeth | 31. března 2013 v 11:56 | Reagovat

K tomuto článku není co dodat, jen souhlasit. Sama bych to lépe neřekla. Jen doufat, že ti hloupí lidičkové si to přečtou :-D

18 Monica Otmili Monica Otmili | E-mail | Web | 31. března 2013 v 12:29 | Reagovat

Říkám si, že ti reklamáři přece nemůžou být tak naivní, aby jim nedošlo, že nás to pěkně naštve. Evidentně se snaží nalákat na své blogy návštěvnost za každou cenu a je jim jedno, jestli návštěvník přijde naštván nebo s radostí.

19 metztli metztli | E-mail | Web | 31. března 2013 v 20:10 | Reagovat

[17]: vzhledem ke komentáři 12... asi ne...

20 GVKB GVKB | E-mail | Web | 2. dubna 2013 v 11:38 | Reagovat

-1-

Život je na hovno, protože každému lidskému hovnu řekne, jsi jenom ubohé hovno, co je zde na veliké hovno. Podívejme se na věty, pokud je zbavíme závislosti na ostatních větách, tak je každá věta ve veliké knize na hovno, protože je o hovně, síla věty je v její závislosti na blízkých větách, stejně tak i síla prezidenta je v jeho závislosti na ostatních politicích, bez ostatních velikých politických hoven, je prezident zde jenom malé bezvýznamné hovno, které je v politice na veliké hovno.

-2-

Jsi ubohé hovno co je zde na veliké hovno, to jenom ostatní hovna vytvářejí iluze, že jsi; prezident, řiditel, celebrita, papež, milionář, senátor, poslanec, soudce, profesor, atd. Bez ostatních hoven iluze důležitosti a nepostradatelnosti okamžitě zmizí, a dojde ti, že jsi ubohé hovno, co je zde na veliké hovno, co bude brzo spláchnuté do hajzlu.

-3-

Vysoké školy promění bezvýznamná hovna, ve splachovací hajzly, co umí splachovat jiná hovna do hajzlu, takový veliký splachovací hajzl se zde stává logicky; prezidentem, senátorem, poslancem, řiditelem, celebritou, milionářem, atd. a splachuje potom neustále do hajzlu, každé ubohé hovno, co je zde na veliké hovno.

-4-

Výpověď to je spláchnutí do hajzlu, jsou určití zaměstnavatelé, co milují splachování zaměstnanců do hajzlu, noví zaměstnanci mají veliký strach, že budou nečekaně spláchnutí do hajzlu a tak si nechají srát na hlavu a nevadí jim, že jsou jenom bezvýznamným hovnem v organizaci, kde jsou zaměstnáni. Významní zaměstnanci v každé veliké organizaci mají veliký strach z konkurence, a tak konkurenci splachují systematicky do hajzlu, pro přežití v každé organizace je nutné být průměrným hovnem o které se nikdo nezajímá, jakmile nejste průměrní, jste brzo spláchnutí vedením organizace do hajzlu.

-5-

Pokud mocenská a ekonomická organizace, ve které dlouho existujete, vás násilně uvrhla do ekonomických a sociálních sraček je logické že jste z toho nasraní a na všechno serete. Nasranost je stejně nebezpečně nakažlivá jako každé virové onemocnění a lékem na nasranost je citlivé pohlazení od bližního, které vám pomůže se z těch ekonomických a sociálních sraček dostat. Jenže takové pohlazení je zde stejně vzácné jako vyhrát první cenu v nějaké loterii.

-6-

Je mnoho těch co sázejí a málo těch co vyhrávají, tak to zde funguje, každý hledá štěstí, aby mohl vyhrávat a mít se zde dobře, jak to ale udělat? Proto jsem vytvořil test nasranosti založený na tom, že si budete opakovat modlitbu co je na hovno, protože je o hovně.

-7-

Je to na hovno nadávat, že je vše zde na hovno, je třeba si říci, narodili jsme se do sraček a musíme se z těch sraček nějak proboha už dostat, aby zde nebylo už vše na hovno. Všechny organizace jsou na hovno, protože dělají z lidí jenom hovna, na které každá organizace sere, a dobře se v každé organizaci, má jenom elita této organizace.

-8-

V centru každé organizace jsou veliká svatá hovna, co zde mají veliké výhody a jistoty. Můj originální Bůh se jmenuje SVATÉ HOVNO, protože z hovna zde vše vzniká a v hovno se to navrací, Stvořitelem všeho je zde hovno a tak je mi hovno i svaté a tak je i centrem mého učení o hovně.

-9-

Svaté hovno pochází z hříšné prdele, nelezte proto nadřízeným do prdele, a začněte konečně pracovat na tom, abyste změnili svůj zasraný život. Modlete se posraní hříšníci tisíckráte za den.

-10-

Svaté hovno, jež jsi nad námi, přijď tvoje posrané království, buď zde vůle tvá, jak nahoře tak i dole, potravu pro tělo i duši nám dej, odpusť nám to, že na všechno rádi sereme, chraň nás před tím, aby na nás někdo z vrchu sral, amen. Víra dokáže zázraky, váš svatý kazatel, který je na hovno. GVKB.

21 kika0001 kika0001 | Web | 6. dubna 2013 v 9:16 | Reagovat

[12]: Asi jsi nepostřehla,o čem vlastně byl tenhle článek.
[14]: No jo,to by mě taky dost vytočilo.

Já bych si tyhle komentáře prostě nikdy nedovolila napsat. Stresovala bych se už jenom tím,že jsem takhle někoho otravovala. Logiku těchto lidí opravdu nikdy nepochopím. Naprosto s Tebou souhlasím,taky chci vědět názory ostatních a ne hloupé reklamy. Ale asi nemá cenu se s nimi příliš zabývat,stejně budou spammovat dál. Já jsem zkusila vytvořit článek Reklamy,stejně moc nepomáhá. Prostě na ně zhluboka kašlu,maximálně je smažu nebo blloknu. :-)

22 kika0001 kika0001 | Web | 6. dubna 2013 v 9:17 | Reagovat

[21]: Oprava: bloknu. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.